Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Fia - 24 mars 2015 13:34

Idag är det ens ån där dag där jag aldrig riktigt kliver ur bilen. Tisdagar innebär först att jag åker och hämtar A på skolan för att sen möta Ida och Linnéa på kören. Idag ska vi hämta ytterligare ett barn. Ida ska ta hem en kompis från skolan. Emma slutar sent i skolan och har en timme på sig att cykla hem, byta om, äta nåt och sen hinna till träningen vilket brukar resultera i att jag hämtar henne och skjutsar henne till träningen och hämtar henne. Däremellan bör maten fixas också så hon får mat direkt efter träningen och Linnéa och A hinner äta innan scouterna börjar. Kvällen lägger sig vid halv9 när alla aktiviteter är avslutade för dagen och alla barn som inte hör hemma i vårt hus har åkt hem. Nu är inte A besvärlig alls utan snarare blir det lättare med henne i huset   Nånstans under dagens och kvällens lopp måste jag vika massa tvätt också. Det ekar tomt överallt i garderoberna men tvättstugan svämmar över av ren tvätt(och  lite smutsig också för all del). Hoppas det är nåt bra på tv så det blir lite roligare att göra det iaf. Sen skulle jag vilja få krypa ner i sängen lite tidigare än vanligt. Jag sov tre timmar i natt. Somnade vid strax efter tre. Det gick inte att sova. Den här jäkla förkylningen som bråkar får ge sig nu. Jag är inte snorig bara täppt i näsan och det känns som jag har en tennisboll längst bak i svalget som vägrar försvinna. Antihistamin funkar inte men när jag ligger ner på natten får jag svårt att andas så jag halvsitter och sover. Jätteskönt verkligen... Kan inte jag ligga krånglar Erik för han sover bara om han får sova på min arm så han vaknar minst en gång i timmen för att krångla om det. Som sagt, det går bra om tennisbollen försvinner iväg nån annanstans och jag får sova och andas på nätterna!!!! Två veckor är mer än nog.


Nu har jag gnällt av mig lite så nu måste taxichauffören åka  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards