Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Fia - 23 mars 2015 15:13

Igår sjöng barnen i kyrkan. Jag tycker verkligen att det är skoj själv och Linneas kompis A var med eftersom hon sovit över så jag var med även under övningen innan. Jag fick vara med och sjunga lite och fick lära barnen ett par nya sånger. Jag som inte gillar att sjunga solo blev inkastad i hetluften igår och fick agera försångare inför massa flräldrar och kyrkopersonal. Det går ju om man vänder ryggen till och tittar på barnen:) Barn dömer sällan vilket är bra.

När övningen var slut fick vi fullt sjå att hålla ordning på alla barn och jag hamnade mitt i en fnissfest bland fyrorna i kören. En av pojkarna i ettan hade frågat chans på en av tjejerna i fyran. Hans argument var fullkomligt logiskt. "Eftersom vi bor så nära varandra så blir det enkelt att gå över och knu**a" :D
Tjejen ifråga dog lite av pinsamhet. "Hoppas han inte vet vad man gör då?!?!"

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards