Alla inlägg den 19 september 2014

Av Fia - 19 september 2014 09:08

Ursäkta titeln men det är verkligen så nu. Min hjärna har förvandlats från en ganska dåligt fungerande hjärna till snor... Måste till apoteket idag och hämta ut min astma/allergimedicin som fungerar mot bihålorna( och förhoppningsvis mot vätska i mellanörat). Det gör ont nu. Inte det minsta skönt alls och jag snarkar värre än en avverkningsmaskin låter. Stackars min arme sängkamrat. Tur att det ä helg nu och det här måste vara straffet för att jag häromdagen dristade mig till att tänka att ungarna och jag varit friska hela terminen. Jag tar genast tillbaka och säger åt alla infektioner att komma hit. Jag har iaf vabben fixad eftersom mamma numera är nästa heltidspensionär  Officiellt blir hon det i november men hon tjuvstartar lite eftersom hon inte har ett jobb och hennes åtgärd som hon gått på lägger ner. Vilken otur, NOT!


Vill ni veta en annan sak? Jag sov faktiskt i natt. Jag somnade på soffan tillsammans med Emma(trång och mysigt  ) och flyttade sen över till min säng efter diverse nattbestyr och sov vidare hela natten. Det har inte hänt på läääänge.  Det var det där med att jag väckte mig själv för att jag snarkade då och hela skallen är igentäppt men annars så sov jag hela natten. Det måste vara det som gör att jag blev förkyld eller hur? Vi skyller på det!


I helgen har jag ingen aning om matcher eller nånting men jag gissar att det är ett par tre stycken för Emma och en för Linnéa. På söndag ska vi till en liten söt tvååring som har kalas. Då får kusinerna busa runt lite. De brukar ha hiskeligt kul ihop ända tills det är städdags...

Trevlig helg!



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards