Alla inlägg den 2 september 2014

Av Fia - 2 september 2014 13:40

Jag erkänner, livet är lite kaotiskt just nu. Jag hänger inte med på allting så jag har tagit ett kliv tillbaka, sänker ribban och låter det vara så. Jag brukar vara på tå när det gäller skolan. I år har jag struntat i den helt. Jag överlåter till personalen där att sköta sitt jobb och så hoppas jag att de är professionella nog att göra det och larma om det behövs. Jag fick mail från specialläraren att hon kommer ta Ida nu. Då fungerar den biten. Jag har inte svarat tillbaka. Ida får ta större ansvar själv just nu. Jag måste överlåta det till henne. Just nu fungerar det bra. Hon växer av det också även om det blir fel ibland. En sak som hon själv önskat är att få gå hem från skolan på egen hand. Jag ringer fritids och så får hon komma hem själv. Hon tycker det är roligt att gå hem själv och jag missar en naturlig kontakt med skolan iofs men jag litar på att läraren där meddelar.

Samma sak gäller LInnéa. Det är mycket som står på sparläge just nu. tiden, orken finns inte. Det får vara så just nu. Jag hoppas att det går över snabbt men vi får se. Just nu är ljuset utbränt i båda ändarna.


Idag fyller en väldigt viktig människa år. En riktig liten raring. För tre år sen såg han ut så här:  

Nu har han en lillebror i samma storlek men själv börjar han bli stor.(Karin, jag lånade din bild för dagen!)   Han och Erik busade runt i helgen och det är så himla kul att se kusinerna leka tillsammans. De lockar inte fram varandras bästa sidor kanske men oj så kul de har. Två pojkar med oerhört mycket energi. De bråkar inte, de bara busar, leker, springer. Sötnötter<3 Vi ses på lördag men Grattis på födelsedagen!


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards