Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Fia - 13 augusti 2014 18:40

Nu är jag minsann förbannad! Nyss ringde telefonen och det var en jäkel som ringde och började med att berätta att hon inte skulle försöka sälja mig nåt. Hon ringde från Sthlm universitet och gjorde en undersökning om. Hälsa, sömn och mat. Visst tänkte jag att jag kan väl svara på några frågor. Hon ber mig gradera hur viktigt olika saker är på en skala mellan 1-5. Hon gav en mindre intelligent intryck men man har ju hört hur studenterna blir sämre och sämre resultatmässigt men detta kanske var bottennappet, eller så kanske hon inte gillade telefoner. Det sista kan jag relatera till. Jag tycker inte om att prata i telefon. Jag hör för illa för det och när man inte får stöd av kroppsspråk och läppavläsning så tycker jag att det är svårt att hänga med.
Nåväl ,jag svarar på frågorna om kost, träning, hälsa och då börjar försäljaren berätta att jag svarat på en enkät om hår och naglar på nätet. Skulle inte tro det är mitt svar varpå hon kommer av sig lite. Stammar ihop nåt gör hon iaf innan hon börjar berätta att eftersom jag svarat på hennes frågor så ska jag få en produkt från kedjan Life av henne som ska förbättra mina naglar och mitt hår. Nu har jag ilsknast till ordentligt för inte fan ringde hon från sthlms universitet. Lika troligt som som att jag är en tio poängare på killarnas drömlista liksom. Hon fortsätter försöka sälja preparatet men jag avbryter henne bara med Ett: Jag är inte intresserad alls. Tack och hej!
Jag hatar försäljare av hela mitt hjärta, iaf såna som försöker pracka på mig skit och lurar folk via telefon. Dessutom att utge sig för att komma från ett seriöst varumärke, ljuga. Nej, jag blev förbannad. Hoppas tuttarna ruttnar och ramlar av henne. Typ ;)

Av Fia - 13 augusti 2014 15:12

och det är en sån där smal variant som gör att man inte får plats med siffrorna vid sidan av bokstäverna. Det blir ovant för mig så jag trycker fel mkt mer än vanligt men jag får så lov att vänja mig. Nu har jag iaf en vad jag tror välfungerande dator som jag kan ta med mig till möten mm och slipper släpa papper och penna. Skönt! Jag gillar att få tillgång till allting på en gång även om nätverk och sånt kan ställa till det när vi inte är på skolan. Det löser sig  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards