Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Fia - 5 augusti 2014 15:53

Imorgon tänkte jag åka till en butik som heter Lilla mormor och jag. Den ligger 1,5 timme härifrån och något vi funderat på hela sommaren. Det är en inredningsbutik och na finns det i parti och minut men en dagsutflykt är iaf trevligt tycker jag. Dock kanske inget man tar med sig hela barnaskaran på. Tur att två av dem är på läger då;) Vårt krux är bara att vi kommer passera ganska nära branden så vi får kolla kartor mm så vi inte får åka jordens omväg hem. Lite onödigt att åka via Årsunda om man inte måste liksom ;)

Jag har funderat på Furuvik också men det är så sabla varmt att jag tror vi hoppar det i år. Det är ingen vits att åka om man iaf inte ser några djur. Det är liksom halva poängen med att åka, eller hela om du frågar mig som inte tycker att tivolit är någon höjdare.

Annars händer inte så mkt sista veckan av semestern. Vi badar hemma i poolen, latar oss, äter lite, barnen leker med kompisar och jag röjer, tvättar och städar. Städ, tvätt och disk är ungefär som att skotta snö mitt i en lavin. Det spelar ingen roll hur mkt jag tvättar så fixar ungarna mer än jag hinner undan. Erik är inne på fjärde shortsen idag, jag hittade sex handdukar ute samt x antal övriga kläder som slängts i en hög på ett ställe som inte syns förutom vanliga tvätten så tvättstugan är full igen :/ Kul, verkligen!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards