Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Fia - 30 juli 2014 10:08

Vi har haft Fritte hos oss inatt eftersom han skulle följa med händige mannen till jobbet idag. Vi andra ska ju förlusta oss på böljan den blå:-) När vi kom hem igår verkar han trött och när lugnet lagt sig äter han upp sinmat och slocknar på hallgolvet. Där sov han sen hela natten ända till kvart i fem imorse. Kvart i fem!!!!!!! Jag vacklar upp ur sängen i tron att han är kissnödig. Släpper ut honom. Vet ni vad hundskrället gör? Inte kissar han iaf. Han hämtar bollen och tycker att vi ska leka!!! Behöver jag säga att jag inte var road.??? Jag brukar iaf få sova till sex för honom men inte idag. När jag surt sade åt honom att gå och lägga sig, med bollen, för leka får han göra själv då kommer han till sängen, pratar och ska hålla tass. Visst, jättemysigt och trevligt. NOT!!! Kvart i fem skiter jag i om han vill ha sällskap, är hungrig eller vill leka. Jag är inte heller road av en pratstund eller gissningslekar. Nästa gång han sover över ska jag sätta upp en skylt åt honom.
"Sorry, obemannad servicedisk fram till sex. Enda undantagen är brand, kissnödighet och illamående."

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards