Alla inlägg under mars 2014

Av Fia - 1 mars 2014 21:53

Barn är en gåva men ibland är de också förbaskat besvärliga. Som mamma brukar säga, små barn- små bekymmer, stora barn-stora bekymmer. Om jag redan måste handskas med lögner, halvsanningar, mobbing och utsatthet så betackar jag mig för de närmaste tio åren:-/

Av Fia - 1 mars 2014 15:06

Nu är burarna städade för den här gången. Den här lilla busen

fick vi oxå städa eftersom hon varit dassig i magen igen. Jösses vad hon njuter av att gosa<3 Hon får nog aldrig nog. Däremot måste jag bli bättre på att skilja på jackornaför när jag var iväg till ÖB idag så luktade jackan kaninbajs:-/

Av Fia - 1 mars 2014 09:27

Emma är inte känd för att vara speciellt morgonpigg, alls. Men ibland händer nåt som får henne att gå upp tidigt och inte bara gå ut utan oxå åka iväg redan vid nio. Detta något är inte fotboll. Idag fyller en av bästisarna år och med träning och bad på Fyrishov på schemat redan så fick det bli en tidig start. En tidig start till en familj som är allting utom morgonpigg;-) Vi ringde och förvarnade innan vi kom:-D Godmorgon familjen Edin och Grattis W på födelsedagen!
Annars på schemat idag står storstädning av kaninbur, dansträning, handling, vikande av vad som känns som och antagligen är 50kg tvätt och allmänt röj. Varför får ungarna bara göra det roliga? Jag tror jag ska idka lite barnarbete oxå;-)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards