Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Fia - 7 mars 2014 16:15

Emmy gillar att gosa

Nej, hon ÄLSKAR att mysa! Alla sätt funkar bara det är trångt och varmt. Bäst trivs hon liggandes på rygg på armen hängandes fritt utom med en hand på rumpan

Då sjunker hon ihop som en ostkrok och somnar. Emmy är precis som en bebis. Rätt tyngd och strl oxå.
Men bara man får mysa så

Eller som Linnéa sade idag. Hur skulle jag kunna leva utan mina kaniner<3

Av Fia - 7 mars 2014 13:32

Jag gick ut i regn och rusk och möttes av vårvindar och 11 grader varmt:-D Dags att vårhandla när magsjukan försvunnit!

Av Fia - 7 mars 2014 08:40

Jag har varit dödstrött senaste dagarna men inte kunnat sova. Igår slocknade jag när jag kom hem från jobbet. Som ett ljus. Vaknade med feber och skallebank. Varför får jag feber när jag inte sover???? Fixade middag och orkade liksom inget mer. Ont i kroppen som vid influensa typ. Jag gick och lade mig och sov som en klubbad oxe. Nån gång i natt vaknade jag av att nån kräktes men nån annan gick upp så jag fortsatte sova. När jag vaknade imorse frågade jag om Erik kräkts i natt och jo, hela natten:-( Hur kan jag ha sovit mig igenom det?????? Det är ju en sån sak som man springer i sängen av innan man ens vaknat i vanliga fall. Idag mår jag dock okej igen. Ingen feber bara skallebank men det har jag haft nu i ett par veckor. Stress kallas det visst...

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards