Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Fia - 24 februari 2014 13:49

Och total härdsmälta på hjärnan har jag drabbats av senaste dagarna. Jag har haft samma lösenord till bloggen sen jag började skriva. Det har liksom varit en sånt där bra lösenord som inte går att gissa och som inte heller går att glömma bort eftersom det används till förskolan dessutom. Det trodde jag för häromdagen skulle jag skriva i lösenordet och det är bara borta. Jag visste halva ordet men andra halvan var helt försvunnen?!?! Att man får hjärnsläpp och glömmer bort nåt tillfälligt är väl ingenting konstigt men här snackar vi inte det utan det är bara borta. Helt puts väck. Hur jag än gjort så har det inte kommit tillbaka. Idag gav jag upp och bytte lösenord på bloggen. Vad händer då? Jo, jag kommer på det igen  Samma sekund som jag gav upp och beställde ett nytt lösenord så kom det tillbaka. Nåja, nu är det bytt iaf.


Idag är lovet slut och man sitter på jobbet igen. Jag kan inte påstå att jag saknat jobbet direkt eller morgnarna men visst är det trevligt att träffa kollegorna ändå.


Nu är det väl raksträcka till påsklovet och sen är det bara att köra ända till ett långt ljuvligt sommarlov. Tiden går fort!


Igår avslutade vi lovet med en liten resa. Vi var bjudna till Linköping, eller snarare Vårdnäs stiftsgård för dop av barnens syssling. Vi packade in oss i bilen och åkte iväg vilket tog 3,5 timme ungefär enkel resa. Bevistade dopet, åt lite god mat och lät barnen springa runt lite innan vi packade in oss för att åka hem igen. Hemresan var skönare för alla somnade och sov nästan hela vägen hem. I Sthlm vaknade Erik och började kvittra så då fick han en korv och resten av gänget med   Tack Linda och Per för ett fint dop och en fin liten tjej. Tom hantverkaren tyckte att hon var söt lilla M och det har han inte ens sagt om våra barn  


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards