Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Fia - 27 januari 2014 13:51

och i ärlighetens namn kände jag inte ens att den började??? Den här veckan måste jag ta tag i illa kvickt för på onsdag jobbar jag heldag och sen fyller Emma år också så allting måste vara klart tills imorgon. Jag har glömt att fråga henne vad hon vill bjuda på för fika... Ooops! Dessutom måste hon väl fundera ordentligt kring om hon vill ha något slags firande med kompisarna??? Säger jag kalas blir jag väl stympad så det gör jag inte  Sen strax efter är det dags för årets födelsedagsbarn nr 2. Fast även om Linnéa inte kom förrän den 19 var hon beräknad till den 28. Jösses vad långa dagar det var! Vad många koller det var och så ovillig hon var att göra entré. Iaf tills hon väl bestämt sig för sen blev det ju en raketbebis av henne  Lite så är hon fortfarande. Extremt långsam i starten och sen när hon väl bestämt sig så går det undan. Emma är faktiskt också likadan som sin förlossning. Tjurig, tjurig och tjurig som fan. Hon hann ju inte ens födas innan hon blev skitförbannad. Navelsträngen stenhårt 4 varv runt halsen, apgarpoäng som var usla men skrika kunde hon, innan hon ens hunnit komma ut från mig. Det var nog det som gjorde att hon klarade sig så bra utan hjärnskador från syrebristen. Fast jag kommer ihåg läkarnas kommentar. "Den ska inte kunna skrika" Vi hörde det  


Appropå Emma så ska hon provspela för fotbollsklassen på sin födelsedag. Nu tänker hon inte gå där men hon vill iaf veta om hon kommer in.



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards