Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Fia - 3 januari 2014 13:02

Vår buss tycker inte om vintern. Har aldrig gjort och hittar på fanstyg bara för att slippa gå. Som på nyårsafton hade vi packat in 8 personer med packning. Alla klara, i tid!!! Bilen vägrar starta... Batteriet tyckte den då. Bilen laddades upp, kördes ett par timmar igår och i förrgår. Bara långa körningar på landet så batteriet Inte skulle ladda ur. Idag vägrar den starta igen. Nu gick den igång men gick orent och dog för att sen vägra starta... Svär lååånga eder just nu för efter ett lov fullt med sjukdom, hemmasittande och jobb i Diöshallen ville jag verkligen komma ut, flaxa med vingarna och få göra nåt roligt som hälsa på hos moster Britten, shoppa kläder och snacka skit. Mitt humör åkte ner i botten och jag hoppas att det hjälper att skriva av mig. Troligen inte men ändå. Jag hatar den bilen och jag hatar att ha rätt. Jag visste att bilhelvetet skulle krångla i vinter och det är ju inte ens kallt!!!!!!!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards