Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Fia - 10 juli 2013 23:33

Igår kom vår nya diskmaskin. Den förra var rätt gammal, typ 25 år och tyckte nog att det var dags för pension för den ville inte ta in vatten. En liten flärp på ena sidan ville inte samarbeta så varje gång den skulle fylla på vatten fick man vicka på flärpen och så körde den igång. Det funkar iofs men är inte så smidigt att man måste vakta på den och jag vill inte ha en diskmaskin ståendes mitt på golvet. Fläcken sitter på sidan innanför bänkkanten så klart.

Bilden är usel och maskinen är inte alls så flammig men jag skyller på blixten;-)
Idag har vi iaf testkört den och den är iaf väldigt tyst! Skönt.

Av Fia - 10 juli 2013 14:41

Jag har genomgått nån slags förvandling nu på semestern. Jag är så himla kvällspigg. Kl 9 på kvällen finns inte på kartan att man ska börja fundera på att knoppa in. Tvärtom är jag hur pigg som helst! Klockan blir runt 1 innan jag är trött.

I min familj är det en dålig idé. Riktigt dålig. Ungarna är uppe med tuppen, eller före. De sätter sig framför Tv:n en stund men sen växer hornen ut och huset förvandlas till nåt som mest liknar oredan hos Gittan efter att älgbrorsorna varit där. Mao får man vackert gå upp med tuppen och se glad ut trots att man kröp ner i sängen för mindre än fem timmar sen. Sen går jag omkring som en zombie hela dagen till kl nio på kvällen igen... Idag är jag skittrött faktiskt, har sovit en stund med barnen men jag vaknar liksom inte till ändå. Jag får nog ta tag i sovvanorna lite tror jag. Fast ikväll ska jag kolla på fotboll:-D

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards