Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Fia - 8 juli 2013 21:03

Här kommer jag hem från en låååång och tröttande promenad till Storvad där barnen som gick med mig kastade boll efter boll, ja ni fattar! Jag hann knappt komma in med bollen innan de kastade iväg den igen. Långt kastade de också. Det var jobbigt! Hade jag vetat det hade jag inte haft så bråttom i vattnet. Idag struntade jag i landgången och hoppade i direkt från bryggan eftersom det varit så varmt idag igen. Orka vänta liksom.

När jag så kom hem trött och blöt och äntligen fick sträcka ut mig i soffan kommer matte och knuffar ner söta mig från soffan. Hon bara tog min plats. Snacka om oförskämd. En filt på golvet var allt jag fick.

Nu ligger jag här och blänger surt på henne och hon bara skrattar åt mig. Vänta du bara tills hon sover. Då ska jag lägga av värsta brakskiten så hon storknar i sömnen...

/Fritte-hund

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards