Alla inlägg den 11 april 2013

Av Fia - 11 april 2013 11:00

Jag tror nåt är fel på datorn? När jag loggar ut från min jobbmail så loggas jag ut från alla sidor jag är inloggad på??? Hur kan jag bli det? Lite knepigt när jag ofta har flera sidor uppe samtidigt.

Av Fia - 11 april 2013 10:59

Jag har insett att jag måste ta tag i städningen av mitt klassrum. Det ser ut som f*n just nu. Är man lärare är det mkt papper. Papper, papper och ännu mer papper. Det är inlämnade arbeten, rättade arbeten, kvarlämnade arbeten, kvarlämnade läxor/böcker/uppgifter/papper.Det är mer eller mindre färdiga nationella prov som eleverna övar sig på. Det är skolböcker, anteckningsblock, skrivböcker, läseböcker, uppslagsverk, ordböcker, hörlurar, tejp, pennor, sudd, post-itlappar, elevpärmar osv i en evig röra. Jag brukar städa ordning till loven men han inte med det inna påsken. Nu när dessutom vårsolen obönhörligen lyser in ser man precis hur stökigt det är. Jag saknar dessutom gardin till mitt lilla rum som jag väldigt gärna vill ha. undra om jag kan hitta nån fin hemma som funkar? En kappa typ fast först måste jag ha en borrmaskin för att sätta upp stången med   Nu har vi dessutom kastat in en soffa i mitt klassrum så möblerna står lite huller om buller. Jag som inte är överdrivet förtjust i att städa hemma tycker inte att det är roligare på jobbet.Synd bara att jag ogillar röran ännu mer. Får trösta mig med att det blir fint när det är klart

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards