Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Fia - 10 mars 2013 06:18

Igår var jag ute och flaxande precis hela dagen. Efter frukost åkte jag iväg med Linnéa för att hämta bästisen A i Rasbokil. De skulle leka hos mormor och ta hand om hunden Fritte. Jag släppte av dem där för attsen ratta vidare till Emmas fotbollsträning, hämta henne, åka hem och låta henne äta medan jag försvann ner i tvättstugan. En halvtimme senare var det dags att åka på match i Björklinge med Emma. De vann:-) Därifrån åkte vi till affären för att handla middag och massa annat.
När vi kom hem var det bara att börja på. middagen innan mamma och pappa kom med tjejerna som skulle sova över här.

Erik han var trött igår. Han somnade redan kl fyra och jag förberedde mig för en lång natt innan han skulle somna. När vi kom hem halv sju sov han fortfarande.

Middagen avverkades och Lilleman sov. Mamma och pappa kom. Vi satt och pratade och lyssnade på Melodifestivalen. Erik sov. Fritte sprang runt och letade rätt på alla barn men han sov sig igen allt ståhej. Han rörde sig inte ens när jag var in för att kolla om han hade feber.

Mamma och pappa åkte och lämnade kvar Fritte. Erik sov:-) Han sov hela natten ända till halv sex i morse. När vi började röra på oss kom en överlycklig kall nos och ville vara med och kramas. 40 + kilo golden/leonberger märks om man säger så:-D

Radarparet började dagen med frukost tillsammans på golvet<3

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards