Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Fia - 8 mars 2013 14:07

Men det tog tid! I fem timmar har jag rensat, sorterat, flyttat runt och städat. Många spindlar har fått flytta in i dammsugaren. Regnar det imorgon är det bara skylla på mig;-)
Tallriken fick flytta upp på väggen, inte så fin kanske men budskapet är bra:-) Från gamla klassen.
Nu är frågan om jag ska ge mig i kast med garderoben??? Lika mkt jobb där:-/

Av Fia - 8 mars 2013 10:16

Eftersom byggjobbarna är här och fixar så köksfläkten fungerar igen har jag tagit min tillflykt till källare. Linnea önskade sig ommöblerat i hennes rum när hon fyllde år. Jag tänkte överraska henne med städat och nymöblerat. Nu så här en kvart in i arbetet undrar jag om jag hade startat om jag visste vad som väntade??? Troligen intr:-D Hon gillar att pyssla. No shit!?!?! Det ligger grejer ÖVERALLT och så fort man lyfter på nåt hittar man en sophög. Då har jag inte ens tittat i alla lådor:-o Jag vet att det är samma oreda där.
Ja, ja, det är väl terapi det med. Det behövs:-)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards