Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Fia - 24 februari 2013 12:01

Linnéa har fått en av sina födelsedagspresenter. Hon fick massa små kort i present med upplevelser. En dag i skogen, drottning för en dag, en dag på Leo lekland, en ny mobil osv. En del gratis och några kostar lite grann. Idag var det dags för den som hon längtat efter länge nu. Längtat efter och varit pirrig i magen. Hon har fått hål i öronen<3 Superduktig var hon oxå! Nu är hon otroligt stolt över sig själv:-) Även lilla örat blev blingat:-D Gosplutten<3

Av Fia - 24 februari 2013 11:04

Här har man haft en hel jäkla vecka på sig. En vecka som inleddes med hjärnskakning, fortsatte med magsjuka och sen bättrades på med lite feber och magsjuka blandat. En helt underbar vecka. Verkligen! Jo jag är ironisk:-(
Idag är det dags för gubben att åka till Dalarna. Han och många tusen till har betalat en slant för att få ynnesten att trängas i ett för trångt spår och sen torteras i det i nio mil;-)
Vad händer då? Jo, jag blir dålig. När hjälpen försvinner och lämnar mig ensam då blir jag sjuk. Skitsmart, verkligen!!!! Jag får trösta mig med att det iaf inte är magsjuka. Bara magkatarr... Det är ju mkt bättre. Det kanske är min kropp som protesterar och inte vill jobba redan. Jag tar gärna en veckas ledigt till:-D

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards