Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Fia - 19 februari 2013 16:10

Ja det har vi idag. Ingenting händer, det är lugnt, ungarna leker. Jag tittar på tv och Erik leker med bilarna och lego. Inte mig emot:-)
Idag fyller Linnéa år oxå. 9 år är hon nu och bilder på henne snålar jag in eftersom hon har nattgäster. En av hennes bästa vänner A är här sen igår eftermiddag och jag har inte märkt av dem alls mer än att de kommer när de är hungriga:-)
Ida, vår lilla furie, ligger nere för räkning och jag misstänker att det är orsaken till lugnet:-D Emre hälsade på häromdagen och delade med sig av sin sjuka. Han blev magsjuk när han åkt hem och Erik kräktes i natt och Ida har kräkts hela dagen. Stackarn! Jag hoppas att alla friskar på sig så vi hinner njuta av lovet och hitta på nåt. Jullovet försvann i sjukorna tecken så vi förtjänar lite friskt lov nu:-)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards