Alla inlägg under augusti 2012

Av Fia - 4 augusti 2012 14:33

Underbart väder!

Av Fia - 4 augusti 2012 11:18

Idag är vi barnvakt åt underbare Emre och det går finfint. Han och Erik leker även om sistnämnda kanske bevakar sina leksaker och gärna delar ut en knuff eller två:-D

Av Fia - 3 augusti 2012 22:43

Åkte till mamma för att skriva ut foton till ett fotoalbum och alla andra ggr har den ställt in sig själv och jag har bara behövt klicka i att det är fotopapper. Idag fungerade ingenting. Pappret fastnade, skulle ligga på tvären, den skrev antingen ut en thumbnailbild eller en fjärdedels bild trots samma inställning. Jag gav upp men kommer tillbaka på söndag kväll istället och hoppas att den lagat sig själv.

Av Fia - 3 augusti 2012 10:00

Vi kom iväg lagom till lunch och efter att ha ätit på en restaurang fick Emma och Linnea inta stället på egen hand. Vi andra gick runt bland djuren i fyra timmar och tittade på klolösa uttrar och strutsar. För Ida var namnen förvirrande lika:-D Mina favoriter var nog vårtsvinen. Finns det några större livsnjutare? När vi kikat igen de flesta djur, lekt på alla lekplatser och ätit tillräckligt med glass intog vi nöjesfältet. Erik fick ett åkband han med och sen åktes det av hjärtans lust fram till stängningsdags. Då åkte vi tillbaka till stugan, packade ihop, städade undan och vände kosan hemåt. Hem kom vi strax efter tolv och nu på morgonen har vi vinkat av en trött Emma på bussen till fotbollslägret. Hoppas hon har det toppen!

Av Fia - 1 augusti 2012 20:40

Det är det verkligen här i Köping. Vi har inte gjort mkt idag. Jag var iväg och handlade. Annars har vi bara umgåtts. Spelat trädgårdsplockepinn, spelat boll, tittat på OS, löst korsord, läst el ler lekt. Avslutade dagen med marshmallows och efterföljande dusch:-D

Imorgon ska vi åka till Parken zoo. Jag gillar sånt. Gissar att det blir bilder imorgon.

Enda smolket i bägaren är mitt ena ben som svällt upp. Jag samlar på mig vatten trots att jag inte är gravid. Hoppas det går över för det är inte så himla fint:-( Frågan är vad det beror på??? 200 myggbett kanske? En infektion från sönerkliade myggbett? Slagit i?

Av Fia - 1 augusti 2012 08:14

Det är friskt ute och i husvagnen. 14 grader. Erik har tyckt att det varit lite åt det kalla hållet inatt. Han har legat under sitt egna vagnstäcke, ett duntäcke på det och sen har han krupit ner hos mig under mitt täcke dessutom. Borde satt på honom en mössa tror jag:-) Inatt får jag nog vika dunet till en sovsäck istället:-D

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards