Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Fia - 28 juli 2012 07:29

Och vi har haft några underbara, soliga dagar i Öregrund. Barnen har badat varje dag. Själv doppade jag tårna igår och blev avkyld resten av dagen:-D iskallt! Jag måste vara Sveriges största badkruka. Jag badar utomlands, möjligen....

Idag hoppas jag att vi kan hitta ny laddare till datorn så jag kan föra över massa bilder från mobilen. Appen fungerar finfint men jag saknar att inte kunna föra över bilder i texten och inte bara kunna ha dessa antingen före eller efter.
Jag tänkte också försöka baka lite. Fick surdeg av yavuz häromdagen som jag hoppas är vid liv fortfarande:-)

Kan konstatera också att jag vänt lite på dygnet. Många sköna sovmorgnar har det blivit. Jag gillar inte att sova bort dagen(läs till nio max) utan tänkte vända tillbaka. Lite hjälp från Erik under semester och jag är lika illa däran fast åt andra hållet. Kl fem behöver jag inte vakna! Halv sju är lagom:@

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards