Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Fia - 16 juli 2012 10:04

Jag har börjat spela rumble och jag måste erkänna att jag verkligen inte är bra på det. Jag kommer inte på några ord. Det står still. Hur gör man? Är det övning som gäller eller finns det knep? Jag förlorar mot alla. Det funkar ju ett tag när man är nybörjare men inte hur länge som helst:-)

I helgen har vi varit i herräng. Mysigt, trevligt och fullt ös. Igår var alla trötta och sov länge. Utom jag och Erik som tvingade upp mig halv nio. Gick ju bra för honom som sov middag... Lilla skitunge<3
Idag ska vi åka in till stan. HundKarin ska få hämta min bärsjal. Kul att den kommer till användning igen:-)
Mamma och pappa är fortfarande borta på semester. De är nu i Umeå och där sken solen. Det var varmt oxå. Låter inte som denna sommarens väder:-/ här regnar det, och regnar och regnar... Fast jag måste ändå säga att vi haft tur med vädret. Midsommarafton var fin, bröllopet hade fint väder, festen i lördags hade vi utomhus. När det behöver vara fint har det varit det. Det är väl typ de tre dagar som det inte regnat på hela sommaren. Hoppas att augustivädret blir mkt bättre!!!!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards