Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Fia - 15 juni 2012 14:01

Tänkte blogga lite snabbt innan jag åker från jobbet och packar in mig och två barn i bilen tillsammans med massa saker för en helg i fotbollens och campingens anda. Det är Pilsbocupen i helgen och husvagnen står redan på plats och väntar på oss. Igår ställde vi upp den där, en dag för tidigt men vi fick dispens(Tack KIF eller vad ni heter) eftersom förste uppställare av tältet åkt iväg idag för att cykla sig runt vättern. Årets mandomsprov alltså, Vätternrundan. Finfint väder för både cykling och camping är utlovet-hällregn  Jag hoppas att vädergudarna bestämmer sig för ett annat alternativ över natten! Att vara dyblöt i en husvagn är ingen hit och då har vi det bra jämfört med de stackare som ska tälta.


Imorse slängde jag in min täckväst och överdragsbyxor i tvättmaskinen ihop med en flaska impregneringsmedel. Hoppas att det underlättar iaf lite. Gummistövlar vore en bra idé men jag har inga även om mamma erbjöd sig att låna ut sina, i strl 42/43. I think I pass. Det var inte segling eller kanotering jag skulle ägna mig åt liksom    


Jag hoppas också att LInnéa har varit piggare idag. Igår låg hon i soffan hela dagen. Jag började ana ugglor i den kända mossen när hon fortfarande sov kl 9. I vår familj sover man inte till nio helt enkelt och det har väl hänt en handfull ggr de senaste 10 åren liksom. När jag väckte henne för att tala om att vi gick till fotbollsskolan så kändes hon varm och mkt riktigt så hade hon feber. inte mkt men ändå. Sen låg hon på soffan hela dagen. Kände sig yr och snubblade på saker när hon gick. Igår kväll piggade hon på sig lite så jag hoppas att det var snabbt övergående iaf. Trötthet kanske?


Emma spelade match igår också. De vann mot Sunnersta med 4-0.


Nu msåte jag ila iväg hem och packa in i bilen. Vi ses efter helgen när vi hämtat ut vår dator som naturligtvis är lagad  så här efter tredje inlämningen  Det märks, annars kommer ett tokilsket inlägg om Expert(-fusk) här.


Nu har jag sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards