Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Fia - 11 juni 2012 10:17

Emmas lag vann UNTcupen och de inte bara vann. De kom tvåa också. Det var en smått schizofren känsla att heja på Emmas lag samtidigt som man hurrade och hejade lika mkt på andra halvan av laget  Det hela slutade 0-0 och fick avslutas med straffar. Emma räddade två av straffarna, den andra målisen bara en så Emmas lag vann.


Efter matchen var det först uppställning och tjejerna sprang i ett led över planen för att ta emot våra gratulationer, varannan svart varannan gul. Sen gick de tillsammans med silvertjejerna upp på scenen för att motta priserna. Där fick alla en silver och en guldmedalj. Det är sjysst tycker jag. Det är så det ska vara för alla är ett lag och jag blev helt gråtfärdig. Är så sjukt lättrörd. Ännu värre blev det när målisarna båda fick utmärkelsen matchens lirare.

Behöver jag säga att jag är sjukt stolt?!   Nu är det en match kvar den här veckan och så pilsbocupen i helgen. Ska bli roligt. På torsdag börjar också fotbollsskolan för Ida och Emma. Det blir mkt fotboll för Emma nu några dagar. I princip heltid:)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards