Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Fia - 16 maj 2012 11:01

Det var inte riktigt planerat och absolut inte önskvärt. Jag hade mycket hellre varit på jobbet och torterat elever än gjort det jag gjorde i ett par dagar. Mycket hellre, tro mig. Eller var det eleverna som bestämt sig för hämnd så här i elfte timmen av terminen och torterade mig kanske   Jag har roat mig med att köra Gustavsbergsbussen, eller om man ska vara helt korrekt IFÖbussen för en sån toa har vi hemma. Jag har inte bara provkört den utan den är riktigt duktigt inkörd och insutten Efter lite samtal från min eminenta granne som fyllde 50 år i helgen(ja okej då 25!) så har jag påbörjat en kur på Omeprazol som jag inte får sluta med förrän om två veckor. Kan vara klokt för jag ogillar tabletter och slutar äta det när jag mår bra(nej, inte pc men det äter jag aldrig ändå). OM jag knaprar tabletterna nu i två veckor så trodde hon att jag skulle slippa få det(magkatarr alltså) hela tiden. DET kan jag leva med Det räcker så gott med magsjuka. Jag behöver inte må likadant fler gånger än så.


Helgen har det varit fullt upp med tre födelsedagsbarn(Grattis Olle och Maria!) samtidigt som det såg ut som en krigszon hemma och Emma hade två matcher på söndagen. Jag hade inte tråkigt iaf! Trevligt var det också att Karin och Emre kom på besök på söndagen för att titta på match. Mamma kom också på förmiddagen för att kolla på första matchen. Jag gillar att få vuxensällskap för barnen är iofs roliga och söta att titta på men inte så värst stimulerande att diskutera med...

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards