Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Fia - 7 maj 2012 13:45

och allting annat som envisas med att blomma så här på våren Jag ser gärna att mina vanliga problem kommer tillbaka. Tacka vet jag astman som krånglar så här års. Det funkar bra med antihistamintabletter, symbicort och en och annan puff bricanyl(du trodde väl itne att jag puffade starkare saker va  ) . I år verkar det som att kroppen fått fnatt. I lördags vaknade jag och trodde att jag fått ögoninflammation. Det gick knappt att öppna ögonen. Det var ett halv ton grus i varedera öga. De var torra och gjorde ont. Glasögonen fick sitta kvar på nästippen hela dagen och där sitter de än. Att sätta på sig linser känns som ett regelrätt tortyrredskap. En kollega till mig upplyste mig glatt om att det var inte inflammation utan allergi. Jippi liksom! Ska jag vara glad att jag slipper det infernaliska kliandet eller svära över att ögonen kajkat ihop fullständigt? Nu knaprar jag antihistamintabletter som en annan missbrukare. Jag antar att denna nytillkomna kroppsreaktion även kan förklara nästäppan och rinnsnuvan? Personligen hoppas jag mer på en förkylning och tänker benhårt tro det i alla fall några dagar till. Ingenting är så starkt som ett förnekande 



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards