Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Fia - 31 mars 2012 07:24

innan barnen kommer på att datorn finns igen och ffa innan stora lufsen(Emma) vaknar för sen idag kommer jag inte ens få se datorn misstänker jag. Själv kommer jag å andra sidan inte hinna för jag ska begrava mig i tvättstugan idag. Alla fyra tvättkorgar är fulla+ en extra+ en ikeakasse. Förra helgen hann jag aldrig tvätta lika mkt som jag brukar och tvätten verkar inte tvätta sig själv heller. Konstigt det där 


Emma spelar cup hela helgen också. Idag är hon utlånad till -02laget som inte lyckades få ihop spelare till båda sina lag. Imorgon är det spel för sitt eget lag -00/01. Jag gissar att de åker på stryk imorgon men de spelade oavgjort mot storvreta sist så man kan aldrig veta. Oavsett är det sista rycket nu för sen är det inga fler matcher i innebandy. Fotbollen däremot står i startgroparna och där är jag lite mer engagerad också. Har fått frågan om jag vill agera" köksa" på träningslägret där det redan finns en kock. Vore rätt roligt tror jag eftersom jag gärna tar tillfällen i akt att lära mig mer i köket. Måste kolla så nån kan ta barnen då bara. Annars kan jag säkert hjälpa till på nåt annat sätt! Fotbollen är verkligen otroligt mkt roligare än innebandyn.


Andra planer för dagen var att ägna mig åt sånt här                       Barnarbete och vuxendito men så vaknade jag upp till ett helt annat väder än ovan... Det är alldeles vitt ute, snön vräker ner, vinden blåser så det ylar genom huset så jag tror vi avstår  Just nu vet jag inte om jag hoppas att det ska övergå till regn eller fortsätta som nu. Det känns som pest eller kolera men man ska se det positivt. Jag hann iaf hämta mina gympaskor från jobbet igår annars hade jag fått gå ut i ballerinaskor som var det jag hade på mig på jobbmiddagen kvällen innan  Jag lägger in en beställning om varmt skönt väder istället!


Jag ska byta däck på bilen i helgen hur konstigt det än känns men jag och barnen drar till Växjö och Ramkvilla på tisdag för att hälsa på en kompis. Ska bli roligt och barnen får rusa av sig i skogarna där. Emma har tom en kompis som väntar på henne. De har aldrig träffats men ändå längtat efter varandra och påsklovet  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards