Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Fia - 23 mars 2012 13:16

Idag kommer jag sluta tidigare. Det är fredag, solen skiner, vädret är vackert och herregud jag låter som inledningen till teletubbies  oavsett så kommer jag sluta snart. Jag har en hög att rätta men det skiter jag i. Jag tänker gå hem! Det har blivit så många långa dagar senaste veckorna och vi har inte kunnat utnyttja våra lediga fredagseftermiddagar  pga möten, apt-er och annat. 


Idag behöver jag inte hämta några barn mer än på dagis heller. Linnéa hälsar på gamla skolan idag och hon var jättenervös i morse. Sade flera gånger att det pirrade i magen  Jag tror nog hennes dag varit toppen! Däremot förväntar jag mig en trött tjej hemma som behöver lugn och ro i kväll. Det kan vi nog fixa!


Annars i helgen ska vi inte göra så mkt. Imorgon ska Emma på kalas. Mårten har jobbfest ikväll och ska sen upp imorgon för att ta Ida och Linnéa till tandläkaren. Det är hans jobb för jag springer där så mkt redan. På söndag är det dags för bokcirkel igen och eftersom jag missat flera nu på raken pga sjukdom och annat elände så tänker jag gå. Jag förtjänar att få sitta på ett fik i lugn och ro och prata om livet, döden, böcker och barn eller vad vi nu hittar på  


Nästa vecka däremot har vi haft fullt sjå att fixa barnvakt. På tisdag är det simskola men jag har också en utbildning som jag vill gå då om hörselskadade och hjälpmedel. Då är mamma barnvakt. På torsdag sen tänkte vi gå ut och äta med jobbet och då var det värre med barnvakt men farmor ställer upp. Tack båda, det uppskattas!  Dagen mellan, onsdagen är det dags för Linnéa att gå till audiologen och kolla om hörseln är tillbaka och att det ser bra ut. Ska bli spännande att se! Eftermiddagen sen tillbringas med studiedag. Det blir inte så mkt undervisning den dagen kan man nog konstatera!


Nu vill jag önska alla en trevlig helg och njut av det fina vädret som vi har!


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards