Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Fia - 18 augusti 2011 13:24

Jag måste erkänna att det är inte roligt alls att ha söner. Jo, själva barnet är fantastiskt roligt. Honom vill jag inte byta bort men att köpa kläder till honom. Jag vet att jag skrivit det förr och jag skriver det igen. Det finns INGA fina kläder till honom!!!!! Jag har nu letat en fin jacka i ett års tid. Det finns inga fina jackor. HM, Lindex, Kappahl, POP, NameIt, Stadium, Intersport, Rackartyg. Jag har dammsugot marknaden. jag har också letat på Linus och Lotta, uteungar och en massa andra nätsidor men inga fina jackor finns det ngnstans. Jag vill ha en enkel, klassisk jacka utan massa fula tryck på bilar, flames, monster, superhjältar och allt man sätter på små coola pojkar. Jag kan tänka mig en söt figur på som bamse(har regnjackan redan men letar vindjacka alltså), nicke nyfiken eller liknande. Ngn som förespråkar vanliga, vänliga, barnsliga värderingar. Självklart går det bra helt utan tryck också! Den jackan finns inte och jag blir mer och mer irriterad faktiskt. Hur svårt ska det vara???? Jo, jag hittade en jacka som var lite tråkig men utan massa tryck en gång. Den var bredare än den var lång och tja Eriks proportioner är lite tvärtom  . Har ni tips så säg gärna till! Svär lite över min rensningsiver för jag hade en perfekt jacka till Erik efter ida. En i grönt som var vind och vattentät och superfin. Den langade jag iväg för flera år sen när Ida växte ur den. Jag önskar jag kunde sy. Då hade jag sytt en baseballjacka med marinblått på kroppen och vita ärmar och ett E(rik) på bröstet. Tycker såna jackor är så fina!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards