Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Fia - 27 juli 2011 10:36

Pengarna för lönen trillar in på kontot och så ska räkningarna betalas och sen ekar kontot lika tomt igen  Men man får se det positiva i det hela, den här månaden räckte pengarna faktiskt till... Mamma fick en liten avbetalning från förra månaden också. Jag undrar hur vi fick ekonomin att gå ihop när jag jobbade halvtid???? Eller det vet jag förresten att det inte gjorde. Det är bättre nu! 


Just nu sitter jag och väntar på Karin. Erik sover och Emma har dragit iväg till Furuvik med grannen. Gissar att hon kommer vara helt slut ikväll för hon kunde inte somna inatt igen. Hon låg och pratade med mig men halv2 fick det vara nog för då sade jag åt henne att vara tyst och så somnade jag. Har ingen aning om när hon somnade men gissar på strax efteråt. Hon var lite trött imorse vid sju när klockan ringde . Imorgon har jag sagt att hon inte får leka med ngn för hennes nattsudderi måste få ett slut och jag tror att det beror på stress. Hon är en sån som bara måste leka HELA tiden. Hon klarar inte av att vara hemma en hel dag och bara vara liksom och nu beskriver hon det själv som att hon är stressad. Hon kanske också är sån som mig. Jag kan inte sova när jag är övertrött. När jag passerar gränsen så försvinner trötthetskänslan. Kroppen är helt slut, hjärnan står på minimum men det går inte att sova. Efter en sån period blir jag alltid sjuk. Jag förväntar mig lika samma av EMma+ migrän som brukar komma som ett brev på posten. Hoppas vi slipper om hon blir hemma imorgon!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards