Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Fia - 7 juli 2011 13:45

sitter jag ute i skuggan under ett parasoll och njuter av värmen. Huset är hjälpligt städat, svämmar inte över av tvätt och barnen, tre till antalet idag, leker i trädgården. Linnéa och kompisen M städar lekstugan för om en liten stund kommer det gäster. Erik leker också och är glad för första gången idag men så är han lite drogad av ipren också   Han är snorig som bara den men det bättras på av tänder som är på gång och DET gillar han INTE!!!! Han tuggar på händerna, kastar maten omkring sig för att det gör ont(tur vi satt ute och åt för det tog mig en god stund att skölja av uteplatsen) och skriker för minsta lilla. Ett litet charmtroll minsann 


I helgen verkar det som nu efter mycket om och men som att vi kommer fara till Vansbro för att kika på maken och Hagbard när de simmar. Min uppgift var att boka campingplats så det är väl bäst att jag gör det. Ha det bra!



Av Fia - 7 juli 2011 11:31

Nu vet jag varför jag är tjock. Mitt schampo rinner ner över hela kroppen när jag duschar & på flaskan står det " För extra volym & fyllnad"
Nu byter jag till YES diskmedel. Där står " tar bort fett som annars är svår att få bort

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards