Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Fia - 24 maj 2011 12:55

Idag ska mamma till onkologen för återbesök och hon rä nervös. Det gillar inte jag för min erfarenhet är att man ofta känner på sig när ngt inte stämmer. Jag hoppas att allting ser bra ut!!!


Idag pratade förskolan och vår kontaktperson där med Mårten när han lämnade för Ida har haft lite ont i magen nästan varje dag men sen har det gått över. De ville mest bara informera om det. Jag ringde upp förskolan och vi resonerade lite kring det men vi kom överens om att en liten gosstund vid dessa tillfällen räckte ganska väl för Ida har stort behov av just gos. Ont i magen får hon när hon är stressad vilket man ofta är när man har koncentrationsstörningar och fysisk närhet får henne att slappna av och må bättre. Lillskruttan! Mårten skulle för en gångs skull komma hem idag så ida och jag kunde få lite egentid. Hon behöver ltie kläder så jag funderar på att ta med mig henne till Gränby och få välja kläder själv och sen avsluta med en fika där. Ska bli mysigt. Betydligen mysigare än den planerade kvällen iaf som var aningens stressigare och fick tas över av Mårten. Där ser schemat ut som så att skolan har öppet hus mellan 17-19. Emma har dansuppvisning vid 17,30. Samtidigt börjar Linnéas fotbollsträning med fotografering för laget som håller på en timme. Klockan sex ska sen Emma iväg på scoutavslutning och hon är borta till 8. Knock yourself out säger jag bara till maken    .


Nu har Erik kommit till jobbet så nu ska jag ta och åka hem och gosa med barnen och kanske hinna städa lite också.

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards