Alla inlägg den 29 april 2011

Av Fia - 29 april 2011 15:39

Efter att ha dammsugit HM, lindex, kappahl bläddrade jag vidare till halens, ellos, zara(finns det i stan???), laredoute, bonprix så har jag hittat dessa...

               

Den ska vara lavendelfärgad även om den ser blå ut...       Och den här är blå/röd i mönstret men ser lite lila ut...   

Märks det att jag tycker detta är mycket roligare än att städa eller  Jag skyller på att fredagströttheten slagit till hos den här damen

 

 som hon hindrar mig från att städa vardagsrummet. Tänkte äntligen sätta upp gardiner igen men putsandet av fönster har stått i vägen. Latmasken har talat  


Av Fia - 29 april 2011 14:51

Här kommer det fler små skönheter. Maria vill ha en enkel klänning och tja det underlättar inte direkt... Nu är vi inne på brittiska sidor och letar. Tur att brudparet bor där:) Alla dessa är lila...

     

Och så dessa som går att få uppsydda i lila...

        Det är ont om enkla klänningar helt klart! Hade hoppats på Lindex eller kappahl men tyvärr finns ingenting där.

Av Fia - 29 april 2011 14:51

Här kommer det fler små skönheter. Maria vill ha en enkel klänning och tja det underlättar inte direkt... Nu är vi inne på brittiska sidor och letar. Tur att brudparet bor där:) Alla dessa är lila...

     

Och så dessa som går att få uppsydda i lila...

        Det är ont om enkla klänningar helt klart! Hade hoppats på Lindex eller kappahl men tyvärr finns ingenting där.

Av Fia - 29 april 2011 10:59

och alla familjens medlemmar är på plats, nästan iaf. Vår gamla inneboende har kommit upp för att fira sista april och på söndag tror jag kommer vår nuvarande inneboende som jag saknat otroligt när hon varit hemma en vecka. Du saknas i vår familj Julia   


Planen för idag är annars att städa lite så huset blir presentabelt inför morgondagen. Emma ska på kalas hos en klasskompis och vi lånar hem en annan tjej i klassen för hennes föräldrar var upptagna på annat håll. De köpte present åt tjejerna igår och den uppdelningen kan jag ta alla dagar. Det är skönt att slippa stressa runt med trötta dagisbarn för att köpa en present.


Det verkar som att jag kan se fram emot en lång eftermiddag hemma också för nu ringde mamma och vill att jag hämtar Erik. Hon är magsjuk... Om jag inte hinner skriva innan så säger jag:


Trevligt sista april!!!

Glöm inte varannan vatten  







Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards