Alla inlägg den 28 april 2011

Av Fia - 28 april 2011 11:23

Om 1,5 månad är det bröllop och mina tjejer ska vara brudnäbbar(fast jag undrar fortfarande varför bara dem och inte Erik också  ). Önskemålen för klänningarna är lila... Det är inte lätt kan jag tala om! Vitt finns och alla andra färger men lila... Nåja, det löser sig säkert. Har hittat några olika som ni gärna får tycka till om!

Först i raden är denna. En klassisk skönhet som jag vet att Ida och Linnéa kommer älska...

 

Sen kommer den här som jag misstänker att Emma kommer gilla men jag har haft fel förr  

 

Den här är nog rosa egentligen men det svarta genomskinliga tyget gör att den ser lila ut...

 

Den här är underbar i all sin enkelhet

 

Och den här kanske Ida skulle gilla men ingen annan...

  En lila maräng??? Faller nog Linnéa i smaken men hon har benstomme att bära den också  

  En sober liten klänning...   

Sen hittade jag även denna som är lite för mörk i färgen???

   En liten kavalkad med klänningar jag förälskat mig i på vägen till sist. den första heter Linnéa och den skulle verkligen kunna pryda min lilla prinsessa  

         

Maria, du måste säga vad du tycker! Det är trots allt du som gifter dig... Har man fler förslag får man gärna säga till.


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards