Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Fia - 1 mars 2011 09:14

Nu var det dags för vända nr 2. Linnéa var dålig i magen igår och inatt kräktes hon. Nu mår hon bra igen om än lite trött. Erik är dålig i mage fortfarande och nu har jag börjat om igen. Frågan är bara om det är magkatarr, magsjuka för andra gången eller vanliga IBSen. Jag gissar på IBS faktiskt för jag mår bra trots att jag inte kommer så långt från toan. Förra veckans magsjuka gjorde mig helt däckad men nu mår jag som vanligt. Ja,ja, jag stannar hemma för att inte sprida ngt vidare iaf för jag har nog aldrig sjukskrivit mig från nuvarande jobbet tror jag fram tills idag och passar på att tvätta undan lite och torka golv och toa med klorin för att förhindra smittspridning.Skulle vilja fara till apoteket för att köpa desinfektion med rengörande verkan som nog är min favvisprodukt men kommer inte klara att åka runt mellan olika apotek idag. Klorin får duga så länge!


Idag är dock en efterlängtad dag för mina barn. Faster Maria är hemma från London och som de har längtat! Hon kommer hit trots sjukor för att träffa barnen. Mysigt!


Annars idag får man nog säga att vi har lite manfall på jobbet. Av tre lärare är 2 sjuka. Tur att han har två Syvar att snacka med också på vår enorma arbetsplats  Vår nya syv börjar jobba idag eftersom vår förra tjejsyv fick en liten bebis häromdagen. En underbart söt liten kille.

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards