Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Fia - 2 februari 2011 12:53

Maken åker hemifrån och kvällen innan insjuknar barn nr 1. Linnéa var sjuk i två dagar och idag är hon tillbaka i skolan. Igår kroknade Ida och blev varm men svalnade lika fort igen så jag tog det med ro. Hon var pigg i gårkväll trots allt och fick bara sova lite extra länge i morse men före lunch ringde de från dagis och tyckte att hon borde gå hem. Inga jättesymton men ungen har lite ont i magen och hon sitter still... IDA sitter still liksom?!?!? Mormor har förbarmat sig över den jobbande modern och hämtade henne. Jag hoppas att hon kryar på sig fort men imorgon tycker nog jag att maken kan vara hemma och vabba  . Han kommer hem ikväll så vi får väl se hur den diskussionen går... Jag har iofs ingenting emot att vara hemma en dag eller två, tvärtom, men jag har ansvar för mina elever i skolan som får sina lektioner inställda. Ibland skulle det vara skönt med ett jobb vid ett löpande band eller så där man inte "behövs" på samma sätt som person/individ. Inga fördomar här inte om fabriksarbetare  .







Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards