Alla inlägg den 30 september 2010

Av Fia - 30 september 2010 21:20

och den här gången har jag fått prova pampers nya active fit

och när jag kände på blöjorna kunde man enkelt konstatera att det var den tunnaste blöjan jag sett. Fram fanns det lite stoppning men i bak känns det inte som att det finns någonting alls! OM den håller tätt så är det ju super för vem vill ha massa stoppning när man försöker krypa och stå!? Ja, det skulle väl vara Erik då eftersom det roligaste som finns är att ställa sig upp och sätta sig med en duns rätt ner på rumpan. En tjockare blöja innebär lite stötdämpning  


Jag hade den på dagen igår och den höll verkligen tätt! Den blir lite svampig som pampers blir när den är blöt men mjuk och skön för Erik och som sagt väldigt smidig på. Dagens första illaluktande blöja kom och trots att det var en rinnande sak kom ingenting utanför. Det är bra! Dessutom kan jag konstatera att trots att Erik sovit på rygg hela natten, ätit ett par gånger och därmed kissat en hel del så var han torr i morse trots att det knappt fanns ngn stoppning baktill dit kisset rimligen har runnit.


Hos dagmamman(hon fick också prova så klart!) fick Erik fortsätta prova så hon fick utvärdera blöjan och även hon är nöjd men hon tyckte att Erik kändes fuktig efter 5 timmar som det tog mellan två byten idag. Däremot höll blöjan tätt efter ytterligare en illaluktande laddning av lös karaktär men då sparade han nog bara och laddade för i bilen på väg hem kom resten. Då rann det utanför, nerför benen, rymde från byxorna och kladdade ner overallen. Myyyyysigt . Frågan är bara om ngn blöja hållt inne den laddningen... 

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards