Alla inlägg den 9 september 2010

Av Fia - 9 september 2010 07:46

En månad hann jag jobba innan jag tvingades till VAB. Ida började dagen med att kräkas ner hela köksgolvet  Hoppas att det är första och enda gången och att ingen annan blir sjuk(and pigs will fly...). Nåja, jag ska inte klaga för ngt av barnen har varit sjuka varenda vecka sen jag började jobba men mamma har tagit sjuklingen bortsett från Erik så jag kunnat jobba ändå. Skönt! Magsjukor däremot slipper hon. Nu får vi en riktigt låååång helg också. Jag var ledig igår, vabar idag, ledig imorgon och resten av helgen. Bra planerat av Ida .

Vi ska nog kunna roa oss ändå hemma idag. Det finns att göra om man säger så! Kylskåpet gapar tomt, mer än tomt så lunchen idag blir en utmaning för jag kan knappast åka och handla med Ida. När Emma kommer hem och förutsatt att Ida inte varit dålig mer så kan hon få vara barnvakt en stund så jag hinner bunkra upp det nödvändigaste. Tvättstugan är proppfull och garderoberna gapar nästan lika tomma som kylskåpet också och sen har vi det där plocket som aldrig försvinner. Golven skulle behöva en omgång oxå...


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards