Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Fia - 27 maj 2010 16:27

När Emma kommer hem från skolan brukar vi ha en liten stund innan det är dags att hämta småsyskonen. Då brukar vi ofta sitta och prata om ditten och datten eller göra lite småärenden. Idag blev det prata och Emma frågade mig om hon kunde få gå på date  Hon är för bövelen NIO!!!! Hon är bara såååååå tokkär i en pojke i klassen och de är ihop  . En himla fin kille som ser ut som en gangster och i vissa fall lever upp till utseenden men innerst inne är han en så fin kille. Hur ställer man sig till såna saker??? Visst, det är en myskväll i soffan nere i källaren med oss föräldrar hemma men var lägger man ribban liksom för snart nog är hon 14 och vill dra hem pojkvänner och då är det ju inte bara myskväll i soffan längre   Shit, sånt här var jag inte alls beredd på så jag sade att jag var tvungen att tänka på det och återkomma efter att ha pratat med pappa... Det törs man inte för då kommer han ladda hagelbössan fortare än kvickt  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards