Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Fia - 1 mars 2010 17:00

Idag var jag iväg och bytte ut vår USB network adapter som vi haft nere i källaren. Den slutade bara fungera. Idag var jag till Alina systems för att byta ut den och inser när jag kliver in i affären exakt HUR lite jag kan om datorer. Väggar och hyllor fulla med saker som jag inte har en aning om vad det är  . Hur lär man sig allt sånt??? Vem i hela friden har intresset och tiden att lära sig alla saker och vad de används till??? Jag är en dinosaurie helt enkelt. Undra hur det ska gå och snickra ihop dopkorten då???? Några enkla, fina förslag? Jag har ett foto jag vill utgå ifrån.


Idag har Erik återvänt till sitt gamla goa glada sätt igen. Han vaknade vid tolv i natt och åt, sen vid fyra igen då han fyrade av den nu sedvanliga morgonreveljen och den otroligt roliga, lättade minen som följer på den  . Han var vaken 2 timmar innan han somnade om och jag fick kvarta in en halvtimme innan Emma skulle upp. Sen han vaknade har han varit som vanligt och tack och lov kunnat sova lite. Vid lunch somnade han en längre stund men då var jag tvungen att väcka honom och sätta honom i bilstolen för att byta ut ovanstående USBgrej innan Emma kom hem från skolan. Han sov sig igenon större delen av äventyret iaf. När vi kom hem åt han igen och somnade. Så kort och gott, han är glad och ler mest hela tiden, pratar däremellen som bara den. Det är bara inse faktum, han tycker inte om när vi åker bort. Han är en riktig liten hemmagris!



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards