Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Fia - 12 februari 2010 10:45

jag blev tokig av att gå ner i källaren. I hallen ser det helt okej ut för där är det nystädat och tomt men maken har ställt dit ett bord att duka upp maten påikväll och så står det en fåtölj och två sackosäckar på rad längs väggen. Sen i relaxrummet är det ju tomt så klart. Bara långbänken kvar där vi ska ställa saft, presenter, glas och lite sånt. I duschen kom nästa chock. Där har han travat upp båda byråarna på varandra... Nåja, det kan jag nog vänja mig vid för det såg inte såå tokigt ut men det vore ju bra om de iaf hade samma färg   Sen stod det bordskivor mm utanför duschen så man har fullt sjå att komma in i duschen men det är smällar man får ta. Efter duschen skulle jag slänga tvätten i tvättstugan och tja, alla grejer hade tydlgien hamnat här! Det står grejer PRECIS överallt därinne så det är bara att glömma att jag kan tvätta närmaste veckan. Eller inte kanske men hur det ska gå till vet jag inte . Nöden har som bekant ingen lag;) huvudsaken är dock att det är fritt fram för 12 tjejer att invadera dansgolvet och shejka loss .

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards