Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Fia - 16 augusti 2009 13:54

vår återkommande inneboende har flyttat hem igen efter  veckor här hos oss. Hon blir nog inte borta länge utan säger själv att längre än till oktober är hon nog inte borta:) Hon har liksom blivit en del av familjen nu och sett oss i våra bästa och sämsta stunder och trivs av ngn underlig anledning ändå! Hennes planer för närmaste fram tiden är att försöka inreda hennes lägenhet i götet lite bättre och förhoppningsvis trivas bättre där nere samt skaffa en katt. Hon borde verkligen ha en katt, det passar henne så jag tror nog det kan fungera!

Förresten Maria och Anders! Grattis till förlovningen. Men Maria, för inte sååå länge sen satt du och ondgjorde dig över karln ifråga och du var såååååå över honom och han var en sån fjant;)I brist på egna småsyskon att reta lär du få tåla lite från mig. Du är ju min lillasyster! herregud, du var ju bara sex när jag träffade dig och jag har köpt en barbiebil till dig!!!!!?!!! Herregud, hur gammal gör det mig????  Nä men skämt åsido så grattis och ni har, precis som Maken och jag, verkligen sett alla bra och dåliga sidor hos varandra och är säkra på att det är rätt! Grattis!


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards