Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Fia - 14 augusti 2009 08:50

Igår morse var Ida och jag iväg till tandläkaren för trårskoll. Hon har tydligen jättefina tänder och fint bett(man tackar!). Vi måste ha lyckats trots att jag tycker hon är väldigt svårborstad och sade det till tandhygienisten. Hon hade ett allvarligt snack med damen ifråga om hur viktigt det är att borsta;) Tror inte mkt gick in ttyvärr men det var värt ett försök iaf!

Under tiden vi var till tandläkaren fick Emma och Linnéa stanna själva hemma eftersom Pernilla också var hemma om ngt skulle inträffa. PPå väg hem försökte jag ringa men det gick inte. Det ringde men ingen svarade. Ringde mamma då och frågade om Emma hört av sig men icke... Fick lite mer bråttom hem(jo, jag är hönsig). Barnen satt och tittade på tv när jag kom hem och Emma hade försökt svara men det hade inte gått!!! provade telefonen och den är helt död... Meckade lite med den eftersom den ibland verkar tappa kontakten med huvudenheten men det fortsätter vara helt död. Berättade detta för mamma som gav oss en ny telefon så länge men inte bärbar, eller snarare den är bärbar men med sladd???? Nåja, den får duga så länge. På kvällen sen säger Emma att hon itne kan sova nere i källaren för telefonen där bara tjuter! Går ner och mkt riktigt så står den och piper(ringsignalen) och är helt död även den. Två telefoner har gått sönder men ingen åska??? Har det åskat längre bort od ch följt med elller???? Ingen aning men lite konstigt är det trots allt! Får väl ta och köpa ny antar jag för en bärbar kommer behövas när man sitter med bebisen senare i vinter men det är så tråkigt med telefoner och jag tycker inte ens om att prata i dem. Mammas trådade bärbara får fungera så länge. Jag fyller ju år senare i år:D

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards