Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Fia - 27 juli 2009 18:48

Jag har levt lyxliv några dagar. Jag har bara haft Ida hemma och jag kan konstatera att det händer grejer runt en treåring fast man rimligen borde hinna med allting. Tex så har tangentbordet på bärbara datorn dragit en djup suck och villeinte samarbeta längre. Mellanslagstangenten hade lagt av tillsammans med flertalet andra tangenter så jag har fått rycka ut med en pincett och tops. Jag ska inte säga att den är som ny igen men de fungerar iaf vilket är huvudsaken. MASSOR med små korta hårstrån satt fast där under som tillsammans med vita prickar(typ pärlsocker) hade utverkat under(nåja!);) Det krävdes mkt pill men nu så går det att skriva igen... Fråganär var tusan allt hår kommer ifrån????? Pärlsockret krävdes kanske inget geni för att förstå. Jag kom på henne med att äta en frusen kanelbullei vårt rum häromdagen.

Appropå äta så tycker nog inte Ida att dagens middag var ngn höjdare. Jag serverade tydligenkokt potatis, råriven morot, örtagårdssås, blandade grönskaker och KATTMAT! Hon fullständigt vägrade smaka på kattmaten som jag ihärdigt försökte övertyga henne om var alldeles vanlig och god burkskinka;) Hon stirrade på mig när jag visade att jag tänkte äta ung som om jag var en gubbe från V och skulle till att äta en råtta eller ja,  som om jag faktiskt tänkte äta kattmat:D Hon käkade upp sina tre potatisar, morötterna och såsen men kattmaten petade hon ut lååååååååååångt ut på kanten av tallriken. Stackars barn säger jag:D

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards