Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Fia - 19 juli 2009 16:29

efter att  ha fått semestern avkortad lite mer än vi önskat. Och nej, barnen är friska och vädret har varit toppen men de vi lånade stugan av tyckte att det var ju såååå fint väder eller nåt för igår vid lunchtid dök de upp och tänkte sova där... Vi fick stuva om oss och packa om allting eftersom vi packat upp i stugan. Det enda stället vi kunde sova på där alla får plats för övrigt och flytta över mina och barnens saker i lillstugan eftersom de ville sova i sitt sovrum... Vi blev liiiite sura över det och att de dök upp trots att de försäkrat oss om att det skulle vara tomt. Barnen gillade inte förändringen så vid halvtre satt satt jag ochsov i sängen för småttingarna kunde inte sova. De vaknade, var vakna en halvtimme-kvart, sov en liten stund och vaknade igen men tyvärr inte samtidigt och vid tre i morse blev det äntligen tyst från alla håll. Gissa hur pigg jag är idag då???

För att förtydliga gnället nu så måste jag poängtera att jag inte på ngt vis ogillar värdfolket men vi hade frågat om det var tomt och om vi då kunde åka dit!!!! Att dela sommarstuga passade inte våra planer nu. Såå, besvikna blev vi men inte mkt att göra ngt åt och nu är det bara att hoppas att de inte läser så ofta eller alls här!

Bortsett från besvikelsen så har vi haft några underbara dagar i stugan. Vi har badat, solat, lekt, busat, åkt båt, vattenskidor och traktordäck. Första kvällen ville Emma åka hem men ångrade sig rätt snart och LInnéa och ida har trivts som fisken i vattnet.

 Imorgon är det arbetarvecka som vanligt för maken och jag och barnen ska väl hitta på ngt tillsammans. Får se vad?!

Av Fia - 19 juli 2009 16:29

efter att  ha fått semestern avkortad lite mer än vi önskat. Och nej, barnen är friska och vädret har varit toppen men de vi lånade stugan av tyckte att det var ju såååå fint väder eller nåt för igår vid lunchtid dök de upp och tänkte sova där... Vi fick stuva om oss och packa om allting eftersom vi packat upp i stugan. Det enda stället vi kunde sova på där alla får plats för övrigt och flytta över mina och barnens saker i lillstugan eftersom de ville sova i sitt sovrum... Vi blev liiiite sura över det och att de dök upp trots att de försäkrat oss om att det skulle vara tomt. Barnen gillade inte förändringen så vid halvtre satt satt jag ochsov i sängen för småttingarna kunde inte sova. De vaknade, var vakna en halvtimme-kvart, sov en liten stund och vaknade igen men tyvärr inte samtidigt och vid tre i morse blev det äntligen tyst från alla håll. Gissa hur pigg jag är idag då???

För att förtydliga gnället nu så måste jag poängtera att jag inte på ngt vis ogillar värdfolket men vi hade frågat om det var tomt och om vi då kunde åka dit!!!! Att dela sommarstuga passade inte våra planer nu. Såå, besvikna blev vi men inte mkt att göra ngt åt och nu är det bara att hoppas att de inte läser så ofta eller alls här!

Bortsett från besvikelsen så har vi haft några underbara dagar i stugan. Vi har badat, solat, lekt, busat, åkt båt, vattenskidor och traktordäck. Första kvällen ville Emma åka hem men ångrade sig rätt snart och LInnéa och ida har trivts som fisken i vattnet.

 Imorgon är det arbetarvecka som vanligt för maken och jag och barnen ska väl hitta på ngt tillsammans. Får se vad?!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards