Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Fia - 4 juli 2009 12:47

får idag denna sidan tjäna som. Jag är trött som ett svin. Inte i huvudet men i kroppen. Det är ung som att bebisen suger ur mig all energi som öht finns att få tag på. Magen växer så det knakar och jag har fått sluta bära tungt för jag får så vidriga sammandragningar att jag tror den är på väg ut... liiiiiiite tidigt i v 18 kankse:(

Idag är det dessutom sjukt mkt som ska fixas. Pernilla, vår inneboende, kommer tillbaka imorgon och tills dess ska vi och Emma byta rum. Hela morgonen har Emma och jag sorterat allting i hennes rum som hon vill ha kvar, vad som ska slängas och vad som ska sparas. Det är klart nu. Jag har trettioåtta maskiner tvätt att tvätta, huset att städa  och maken har lekt med sin kompis hela natten och är på uselt humör(trött) och vill inte göra nåt. Barnen är grinigare än grinigast också, trötta???

 Just nu sitter jag och lugnar ner mig och avreagerar mig innan jag ska gå upp lugn som en filbunke till maken och föreslå arbetsordning för dagen:) Tur att jag har en klagomur att ta till ibland för att skriva är nog det bästa sättet att avreagera mig på och mkt bättre än maken som surar till mer än lime(med all rätt!) efter mina utbrott;) Får väl muta med den där naturabetalningen framöver om inte annat. Om Pernilla bor i rummet bredvid blir det svårt att få till ngt:D


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards