Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Fia - 22 juni 2009 09:47

Iaf insåg nog maken det igår. Jag pressade honom lite eftersom jag tycker att det är på tiden att jag får veta när han har semester i år. Förra året var han ledig en hel vecka i oktober då vi var iväg på bröllopet men jag hade iaf förhoppningar om sommar och sol tillsammans med honom i en husvagn i år. Vet ni vad han svarar????

-I mitten av augusti ngnstans tycker jag låter troligt!

-Ähum, var mitt svar på det, så vi får ingenting alls ihop i år då????

-Vaddå, jag är ju ledig en vecka då!!!

-Jo men jag börjar jobba den11 augusti...

Nog för att vi lärare är lediga mer än många(7veckor i år) men maken verkar tro att jag är ledig hela hösten också;) Jag tror han tänker vara ledig när Åke kommer tillbaka från sin semester nu i slutet av juli så får vi se vad vi hittar på! Hade ju lösa planer på att åka till Göteborg och hälsa på Pernilla(vår förra inneboende) men hon kommer ju bo hos oss igen då:D Nåja, husvagnen får kanske leda vägen och barnen är nog inte så kräsna:)


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards