Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Fia - 16 juni 2009 10:55

Eftersom jag är klar med allting på jobbet så är jag hemma idag istället och skolkar. Finns hur mkt som helst att göra på hemmaplan men ingenting på jobbet så jag struntar i det. Finns ingen anledning att sitta av tiden tycker jag... Hade jag jobbat kvar efter sommaren hade det varit en annan femma men nu???? Nej tack! Åker dit imorgon istället för grillningen, det får räcka.


Jag oroade mig i onödan igår för Emma på fotbollen. Hon var skitnöjd men trött när hon kom hem igår och protesterade inte när träningen på kvällen ställdes in pga regnmängderna på gräsplanen. Hon gick sen frivilligt och lade sig vid kvart över sju igår och somnade nästan på stört. Vaknade inte förrän jag väckte henne imorse vid närmare halv8... Tror nog Emma också fått en släng av vårtröttheten som jag verkar ha för nu kan jag rimligen inte skylla på bebisen längre. I vecka 16 borde allting återgått till det normala vad gäller det iaf men trots det somnar jag vid 9 på kvällen och sov inatt 10 timmar... Är trött iaf.



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards