Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Fia - 6 maj 2009 18:42

Idag var så den stora dagen i Linnéas liv. Den allra första träningen. Vi var iväg idag på fm och köpte shorts, tröja och benskydd. Trodde aldrig jag skulle säga detta men har ni en aning om hur söta benskydd kan vara i små storlekar??? Nä, trodde inte det men LInnéas i strl XS är otroligt söta:D

Direkt när vi kom hem ville hon byta om fast jag tyckte att benskydd kunde nog vänta tills det var träning iaf:) Dock åkte shortsen och tröjan på samt ett par tights under.

LInnéa tränar med tjejer somär 1-2 år äldre än henne och hon är iaf inte sämre än de andra. Jag är ju förståss helt opartisk;) fast å andra sidan var Emmas tränare med och kommenterade och hon tyckte också att hon var duktig. Då blir man stolt! Kommentaren efteråt var "Jättekul" från LInnéa så jag gissar på att det var en hit.

Konstaterade dock när jag skulle snöra på henne skorna att de måste nog ställas på tillväxt. De ser inte så tokigt stora ut så jag har inte reagerat men hennes fötter tar visst slut där snörningen börjar... Får nog trots allt köpa en strl mindre eller tre.

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards