Alla inlägg den 14 april 2009

Av Fia - 14 april 2009 11:03

Nu är det slut på lov för denna termin. Det är iofs några lovdagar och studiedagar så jag kan väl inte tycka så värst synd om mig ändå kanske men nu är siktet inställt mot sommarlovet.

Nu låter det som jag inte trivs på jobbet och det gör jag ju. Riktigt bra trivs jag faktiskt! Det är också kul att vara tillbaka bland eleverna och vi har börjat med nationella provet så smått. Första elevparet, som visst blev en triss, avslutade jag för en liten stund sen. denna och nästa vecka är det bara speaking som gäller för mig. De elever som inte har nationella med mig får jobba på projektarbete som vi presenterade innan lovet. Hoppas att de är stora nog att jobba självständigt! Det återstår att se.

Dessutom är det nog bra om barnen får komma tillbaka till vardagslunken. Det har blivit lite väl många sena kvällar sista veckan och ännu mer godis. Vi valde att skippa påskägget till våra barn och istället satsa på en leksak istället och det visade sig klokt. De fick så de klarade sig ändå, från farmor, farfar och mormor/morfar. 3 ägg per barn anser iaf jag vara fullt tillräckligt+ påskkärringagodiset i torsdags+ det från påskharen som gick vilse. Det kommer bli ett billigt godiskonto resten av månaden för barnen kommer få äta upp resterna lördagarna framöver:D


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards